Nej, tyvärr är jag inte från Sverige, jag talar svenska men inte mycket bra... Jag är en tolk.
Jag vet att BWO och Vacuum är inte så populära i Sverige... Mina svenska vänner säger att de tycker om KENT (gruppen), och Bergmans Rock... Alexanders projekter är mycket populära i Ryssland! De är hemskt bra tycker jag!!
_______________________________________ ~ Daughter of Virtue & Vice... ~
Nej, tyvärr är jag inte från Sverige, jag talar svenska men inte mycket bra... Jag är en tolk.
Jag vet att BWO och Vacuum är inte så populära i Sverige... Mina svenska vänner säger att de tycker om KENT (gruppen), och Bergmans Rock... Alexanders projekter är mycket populära i Ryssland! De är hemskt bra tycker jag!!
Jaha, jag trodde det, för jag tycker du skriver mycket bra på svenska! Var är du ifrån?
BWO är mer populära är Vacuum, men ändå inte lika stora som de är i Ryssland tex, tyvärr...
Mina svenska v?nner s?ger att de tycker om KENT (gruppen), och Bergmans Rock...
Yes, as I know Kent is very popular in Sweden and I love them much. Such a beautiful music and wonderful videos. I think they sound much better than Cardigans, they collaborate much. I hope Joakim Berg soon will write something for Titiyo again(her last album "Come Along" written by Berg and Cardigans' Peter Svensson was amazing and song "Lovin' Out Of Nothing" for Titiyo's collection writen by Nina Person and Joakim Berg is great too).
Unfortunately I'm not interested in KENT... I think Vacuum is much better. But till exempel my friend Mia looooves them!.. As for Titiyo I adore her song "Come Along With Me"! It was very popular in Europe some years ago...I still like it...
_______________________________________ ~ Daughter of Virtue & Vice... ~