Vacuum News » News Comments

23/May/2004 - Some news and a concert from Vacuum + Anti-Piracy Contest update
Vacuum visits Moscow on the 26th of June to perform at Club Zeppelin. The show will feature the new album. At the moment Vacuum are planning further concerts but are focusing on a longer tour this fall.
"Fools Like Me" keep climbing the official russian radio chart. This week reaching #43. Souyz is really working hard. Vacuum had meetings with the recordcompany and finnished recording the single "They Do It". It's a duet together with, as for now, a secret guest on the forthcoming album "Your Whole Life Is Leading Up To This". The video for "They Do It" will be shot this summer.
Special thanks to Mattias Lindblom for these news
Also the term of Anti-Piracy contest was prolong for a week more, and the results will be published next weekend. So you still have time to send us your posters. At our Anti-Piracy gallery you can see some more posters, which have been added today.

   comments (15)

  • kristina:
    завидую Москвичам белой завистью!:) Надеюсь что в будущем г-н Маттиас не обойдет и славный город на Неве:)
    comment was posted at 24/May/2004
  • NNN:
    И Казань тоже :)
    comment was posted at 24/May/2004
  • Kati:
    Даааа, и почему для их выступления выбираются такие клубы? В Цеппелин есть face controll, а клуб дорогой, интересно, все ли желающие пройдут этот контроль?
    comment was posted at 24/May/2004
  • Valenok:
    2 Kati: Главное, чтобы Маттиас -небритый. в своем поношенном пиджачке прошел.
    comment was posted at 26/May/2004
  • Alex:
    :)
    comment was posted at 26/May/2004
  • Kati:
    :), ну, он пойдет через вип-вход. А как нам проходить? Нигде информации про то, сколько это стоит, нет. Надо звонить туда, а там опять же, ничего толкового не скажут
    comment was posted at 26/May/2004
  • Brute:
    2Kati
    Вход только по клубным картам, цена карты 500$ . . .
    comment was posted at 26/May/2004
  • Olya:
    Нет, не только по клубным картам. Если лицо и одежда в порядке, то все равно пустят :) Неприятно конечно, но ничего не поделаешь... Во многих клубах сейчас так.
    comment was posted at 26/May/2004
  • Brute:
    2Оля
    Так есть цена за вход или нет ?
    И какая должна быть одежда ?
    Пиджак + Галстук ? ;-)
    comment was posted at 26/May/2004
  • kristina:
    500$??? простите а почему так много? вряд ли фанаты vacuum'a на столько сотоятельны? думую что если такой дорогой вход, то на концерт прейдут человк 5!
    comment was posted at 27/May/2004
  • Olya:
    2
    Концерт будет в ресторане клуба скорее всего, и я думаю достаточно заказанного столика для входа. А если без него, то попробуй позвони туда и спроси, есть ли плата за вход в принципе. Одежда -> модная, а не пиджак 8)
    comment was posted at 27/May/2004
  • crorkz:
    hUPsvQ I truly appreciate this article post.Really looking forward to read more. Awesome.
    comment was posted at 04/August/2014
  • crorkz:
    RhZpma Thanks again for the post.Thanks Again. Keep writing.
    comment was posted at 05/August/2014
  • Lynda:
    You really found a way to make this whole prcesos easier.
    comment was posted at 01/September/2014
  • Melvina:
    That's a sensible answer to a cheallnging question
    comment was posted at 30/November/2017
Post your comment to the news:
 
*Name: Email:
*Comment:
 
Characters left:
 

 
(admins login)
 

 
return to the main page
close this window