Vacuum News » News Comments

27/July/2004 - The first pics from "They do it" video
Some glimpses into the new Vacuum video for They Do It. The shoot was finished 6 o clock in this morning. Pictures feature Mattias, K and crew on location. Editing will begin shortly. Keep watching this space for more updates on the video.

   comments (15)

  • Brute:
    wow….. Such specific place they have selected for casting movie clip… I’m sure it’ll be very original and interesting.
    comment was posted at 27/July/2004
  • Marina:
    Мне кажется, клип обещает быть очень интересным :-) Скорей бы уже!
    comment was posted at 27/July/2004
  • Kati:
    It seem to be very interesting video!
    Who took these pics?
    comment was posted at 28/July/2004
  • Svetlana Pleskachova:
    Pictures are great!!! Love them! Yeah, it's a sign the video is gonna be fantastic!
    comment was posted at 28/July/2004
  • Alex:
    Все-таки еще раз убеждаюсь в том, что ребятам не хватает хорощего стилиста(или попросту денег?)
    comment was posted at 28/July/2004
  • Shadow:
    Фотки прикольные. Не вижу никаких оснований судить по ним ни о недостатке, ни об избытке денег на видео. Это всего лишь фотосъёмка рабочих моментов изготовления видео.
    comment was posted at 30/July/2004
  • svensson:
    To Shadow :
    Полностью с тобой солидарен!
    И особенно мне понравилось то,что в последнем клипе,судя по фото,начинает прослеживаться мистика того старого и к сожалению немного подзабытого стиля Вакуума.
    comment was posted at 31/July/2004
  • Shadow:
    To Svensson: Спасибо за то, что выразил поддержку :-) А про клип… Посмотрим, когда будет готов, что там за мистика или ещё чего…
    comment was posted at 31/July/2004
  • Power:
    Мне нравится.
    comment was posted at 01/August/2004
  • Bittorent:
    Мне не нравится.
    comment was posted at 08/August/2004
  • KoZaaa:
    Про вакуум друзья мои забудьте раз и на всегда. Всё что хотите будет, но только не "вакуум".
    Вам понравятся писки и вытьё, но к "вакууму" это плиз, не привязывйте.
    Поскольку оно так и есть, это не рекламма, а правда.
    comment was posted at 15/August/2004
  • Alice:
    Hi! I like this site!!!!
    comment was posted at 28/April/2007
  • Elena:
    Hey, you're the goto expret. Thanks for hanging out here.
    comment was posted at 31/August/2014
  • Emir:
    Kudos to you! I hadn't thohugt of that!
    comment was posted at 27/September/2015
  • Lele:
    yes.. but you either have to get those glands attended to or it has to wear a ga#e;nt&r8230mi forgot what the garment’s name is but it’s silly looking and the skunk looks embarrassed.
    comment was posted at 29/April/2017
Post your comment to the news:
 
*Name: Email:
*Comment:
 
Characters left:
 

 
(admins login)
 

 
return to the main page
close this window